21.02.16


Методика розв'язування задач в 1 класі
Відповідно новій навчальній програмі
  •     Метою змістової лінії “ Сюжетні задачі ” є формування в учнів загального уміння працювати із задачею, умінь розв’язувати задачі певних типів. 
  •     Уявлення про процес розв’язування задачі формується як перехід від текстової моделі (текст задачі) до схематичної (короткий запис, схематичний рисунок), а далі – до математичної (вираз, рівняння).
Навчання розв’язування задач в 1 класі відбувається за пам’яткою «Працюю над задачею» і спрямовано на опрацювання дій, з яких складається уміння розв’язувати задачу.
У 1-му класі формують поняття про задачу, її структурні елементи, сутність процесу розв’язування; вчать розв'язувати прості задачі семи видів:

§        На знаходження суми.
§        На знаходження невідомого доданка.
§        На знаходження різниці.
§        На різницеве порівняння.
§        На збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
§        На знаходження невідомого зменшуваного.
§        На знаходження невідомого від'ємника.

Наприклад: Послухай задачу. Перекажи її умову. Назви запитання. Назви числові дані, поясни, що вони означають. Що є шуканим?
Задача.
На тарілці було 6 пиріжків. Мама положила ще 2 пиріжки. Скільки стало пиріжків на тарілці?       6+2=8(п.)

Алгоритм роботи над задачею:
§        Мені відомо……
§        Треба дізнатись….
§        Пояснюю розв’язання….
§        Відповідаю….

Немає коментарів:

Дописати коментар