Методика розв'язування задач в 1 класі
Відповідно новій навчальній програмі
- Метою змістової лінії “ Сюжетні задачі ” є формування в учнів загального уміння працювати із задачею, умінь розв’язувати задачі певних типів.
- Уявлення про процес розв’язування задачі формується як перехід від текстової моделі (текст задачі) до схематичної (короткий запис, схематичний рисунок), а далі – до математичної (вираз, рівняння).
Навчання розв’язування
задач в 1 класі відбувається за пам’яткою «Працюю над задачею» і спрямовано на
опрацювання дій, з яких складається уміння розв’язувати задачу.
У 1-му класі формують
поняття про задачу, її структурні елементи, сутність процесу розв’язування;
вчать розв'язувати прості задачі семи видів:
§
На
знаходження суми.
§
На
знаходження невідомого доданка.
§
На
знаходження різниці.
§
На
різницеве порівняння.
§
На
збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
§
На
знаходження невідомого зменшуваного.
§
На
знаходження невідомого від'ємника.
Наприклад: Послухай
задачу. Перекажи її умову. Назви запитання. Назви числові дані, поясни, що вони
означають. Що є шуканим?
Задача.
На тарілці було 6 пиріжків. Мама положила ще 2
пиріжки. Скільки стало пиріжків на тарілці? 6+2=8(п.)
Алгоритм роботи над задачею:
§
Мені
відомо……
§
Треба
дізнатись….
§
Пояснюю розв’язання….
§
Відповідаю….
Немає коментарів:
Дописати коментар